Hledáte způsob, jak si ulevit od bolesti způsobené sportem nebo sedavým zaměstnáním?

Naučím vás, jak pracovat s vlastním tělem a společně najdeme cestu k bezbolestému životu.

Co vám mohu nabídnout

Během fyzioterapie pracujeme na vašich konkrétních potřebách. Při terapii akutních problémů kladu důraz na rychlou diagnostiku a využití především manuálních technik k úlevě od bolesti s doplňujícími cvičeními. Při dlouhodobější spolupráci si během úvodního setkání stanovíme cíle a vytvoříme plán jak zvolených cílů dosáhneme.

Typická terapie se skládá z manuálních technik a aktivního cvičení. Většina cviků je založena na principu vývojové kineziologie, centrace a kombinují se prvky silového tréninku, jógy a dalších přístupů.

IASTM neboli Instrumented Assisted Soft Tissue Mobilization. Technika, která využívá nástroje (v mém případě RockBlades) k uvolnění stažených tkání, odstranění adhezí či vzniklých "fibróz". Její podstata není jen o mechanickém rozvolnění tkáně, ale svůj účinek má i na neurofyziologické podkladě, při k kterém dochází k relaxaci tkání a uvolnění napětí. Populární je tato technika zejména v USA, kde patří mezi základni techniky fyzioterapeutů či chiropraktiků.

Urychlení regenerace po sportovním výkonu pomocí manuálních technik, masáže či přístrojů. Využijeme rockblades, masážní pistole, baněk, asistovaného strečinku či manuálního uvolnění, abychom tkáně uvolnili a prokrvili pro lepší regeneraci.

Použití pevných či kinesiologických tejpů. Pevné tejpování ustoupilo v ČR na popularitě, ale je výborné k prevenci zranění či doléčování zranění. Výhradně se využívá pro fixaci kloubů a odlehčení tkání. Naopak kinesiologické tejpování je všeobecně velmi známé a je vhodné jako doplněk k léčbě bolestivých stavů. Výborně funguje na bolesti ramen, zad, svalů aj.

Na vámi vybrané téma lze uspořádat seminář či přednášku. Vhodné pro firmy, trenéry či sportovní kluby pokud chcete prohloubit znalosti své, zaměstnanců či svěřenců. Oblíbená témata jsou: Jak se rozcvičit; Co dělat po tréninku; Jak se správně protahovat; Jak se správně hýbat; Co dělat, aby záda nebolela aj.

Samozřejmě je možno i odbornější témata, na které chcete slyšet názor fyzioterapeuta.

Fyzioterapeutický servis před, během a po zápase, ať už u týmu či jednotlivce. V rámci předzápasové přípravy možno aktivační masáže, řešení akutních obtíží, preventivní tejping. Během zápasu poskytuji zdravotnický a fyzioterapeutický servis, ošetření krvácivých poranění a dalších zranění za účelem návratu do zápasu, pokud to stav sportovce dovolí. Po zápase finální ošetření zranění, pokud je třeba pro přesun ze zápasu.

Poskytuji fyzioterapeutický servis na soustředění či tréninkových kempech opět jak jednotlivců tak týmů. Po celou dobu soustředění jsem k dispozici a v rámci předtréninkové přípravy lze využít aktivační masáže či preventivního tejpingu. Během tréninku poskytuji zdravotnický a fyzioterapeutický servis. Mezi tréninky se pracuje na regeneraci a odstranění obtíží, které se objeví.

Kontaktujte mě prosím, pokud si nejste jistí, zda vám mohu pomoci. Lze se dohodnout zcela individuálně dle vašich potřeb a mých schopnostech vám pomoci.